Friday, April 16, 2010

2 weeks left!

Yep thats right.
2 weeks until the Maryland Sheep and Wool Festival...I can barely contain myself!!!
I'm going to have to take more money than what I had first anticipated.
And I can only imagine the looks I am going to get from my boyfriend when I get home. haha
Well it's the weekend, it's raining and yet it is hot at the same time. There's only one thing to do.
I am going to get in my comfortable clothes, turn on the tv, and knit on the shawl!


Japp det e rätt.
2 veckor tills Maryland Får och Ull Festivalen..Jag kan knappt hålla mig!
Jag kommer att behöva ta mer pengar an vad jag först trött.
Och jag kan bara föreställa mig hur det ser jag kommer att få från min pojkvän när jag kommer hem..haha
Nu e det i helgen, det regnar och ändå e det varmt på samma gång. Det finns bara en sak att göra. Jag kommer att få i min bekväma kläder , sätt på tv, o sticka på sjalen!

No comments: